*hanamericafe*

hanamerica.exblog.jp
ブログトップ

So Many Things to Do

う〜ん、やる事が多すぎて何から手を付けていいのか分かんないぞっ!
ブログなんてやってる場合じゃないってば(笑)。

そろそろ学期も中盤に差し掛かり、慌ただしい雰囲気がただよってまいりました。
今日はクイズだった。一夜漬けだったからあんまり自信ない・・・
ペーパーも書かなきゃいけないんだ。やだなぁ。

週末ライブ、その次の日テスト、来月奨学金のオーディション受けるし、バンドの練習も
ちゃんとやらなきゃだし(というか早くも問題が・・・)、友達とピアノのアンサンブルもやってるし・・・
自分のピアノもきちんと練習しなきゃいけない。

う〜ん、書き出してたら恐ろしくなってきたぞ(笑)。
部屋も汚いし・・・。どうしょもないね。

あ、今日注文してたThe KillersのTシャツが届いたっ!!!
思ってたのとちょっと違ったけど・・・でも、テンション上がってきたぞ!
はぁ〜、どうしよ。今から緊張してきた。
とにかく思いっきり楽しもう! 

--------------------------------------------------------------------------------------------
Oh men, I have soooooo many things to do right now.
I'm kinda afraid that time has passed so quickly.
Getting busier.

The Killers' show this weekend, the test of music theory on the next day,
practice for the scholarship audition, piano ensemble, and my private piano.
And the band... (we already have a problem...)

But I can't escape. I gotta face them and work hard!

Oh by the way, I got the T-shirt of The Killers I ordered. Yeaah!!
I'm super excited. I'm gonna dance like crazy!!
c0000875_15292734.jpg

[PR]
by hanamericana | 2005-04-21 15:06 | american life