*hanamericafe*

hanamerica.exblog.jp
ブログトップ

Change!

c0000875_1440654.jpg


ついに変えちゃった、変えちゃった〜。
したかった髪型に変えちゃった〜♪ (メロディーはご自由に・笑)

昨日、キャンパスサロンのフレンズデー(友達割引の日?)で、パーマかけてきました!

今までパーマだったじゃん、というそこのあなた、なめちゃあいけません。
一週間の黒いストレートヘアを経て、私はついにあこがれのビヨンセになったのです! (あ、頭だけね・・・)

私のエレンズバーグ時代を知ってるみんな、ついにアニーが帰ってきたよ!!

前のときよりもきれいなパーマで、本当大満足。写真撮れたらのっけます。
コスメトロジーメジャーの友達アキ、ナイスジョブでした。本当にありがとう!!

あ、ちなみに、この髪型でスケボーしたら完全に男の子に間違われるだろうなぁ。男に間違われた年齢記録更新か?!
(ちなみに記録は多分21か22歳・・・笑)
ひひひ。楽しみ。

--------------------------------------------------------------------------------------------
I changed my hair style!

Yesterday was the friends' day of the campus salon (I only pay for the products so it's really cheap),
so I went there to get perm.

You know I had a permed hair... but, it's really different!
It's actually AFRO!
Nobody would notice that I'm a girl if I skate with this hair... hehehe.
That's fun.

I wanted to be like a Beyonce, so partially my dream came true!! (only hair though...)

Those of you who know me when I was in Ellensburg... I'm finally back!
(You know now how I look, huh?)

Anyways, I love this hair style. I'll put a picture of me someday soon!
[PR]
by hanamericana | 2005-08-19 07:10 | american life