*hanamericafe*

hanamerica.exblog.jp
ブログトップ

My Stomach Hurts

なんかいろいろ考え事したせいなのか、ただのもたれなんだか分からんが、胃が痛い。

なのにコーヒーを飲んでる私。あほですね。

昨日は完全徹夜してでもMidtermの範囲の勉強を終わらせようと思ってたのに、
結局睡魔に負けて朝6時近くに寝てしまいました・・・。

でも、Midtermはオッケーでした。なぜなら、グループで受けるテストだったから・・・
私は大して協力できず、助けてもらって終わってしまいました。申し訳ない!

そして今日は太鼓のレッスンだったけど、サボりです。ごめんなさい。
もう疲れてどうしようもない。
こういう時は休むほうがいいと割り切るしかない。週末も来週も忙しいから。
ドンマイ!

来月友達が遊びに来てくれると分かって、嬉しい。気分が救われました。
Finalの前だけど・・・どうにかなるべ!

------------------------------------------------------------------------------------------
I don't know the reason exactly, maybe it's because I ate a lot, or thought so many things last night, anyway, my stomach hurts tonight.

But I'm drinking coffee... I'm stupid.

Last night I was gonna stay up completely to finish studying for midterm, but my desire to sleep beat me...
I went to bed around 6am or something.
Then I went to school, and took test.

The midterm was alright because it was a group test. My buddy helped me a lot, and I didn't do good job... but it's done anyway. Thanks and I'm sorry!

And today is the day of Taiko lesson, but I skipped... I'm tired!
I decided to let myself rest. It is the time to relax, I think.
Don't mind, Yuko, it's gonna be all right!

By the way, my friends are coming to Seattle next month.
It made my day! I'm happy to hear that now.
It's right before finals though... I hope I can manage.
[PR]
by hanamericana | 2005-02-04 15:09 | american life