*hanamericafe*

hanamerica.exblog.jp
ブログトップ

Double Fortune!!

昨日まで、訳あって3日間アイダホにいました。

で、キケってるくんのお母さんのところにお世話になっていたのですが、
二人でチャイニーズビュッフェに行った時のこと。

c0000875_612588.jpg


お腹いっぱい食べて、お会計もらって、お決まりのフォーチュンクッキーを食べようとしたら・・・

お母さん「私のクッキーにフォーチュンが入ってない!!」

私のは、ちょっと感触がおかしかった。
普段一枚なのに、折り曲がって入ってる感じ・・・
と思ったら。


私「私の2枚入ってる・・・?!」


二人で爆笑。今までこんな経験なかったからビックリ!

もちろん、私はお母さんに自分のフォーチュンをあげましたっ。
こんなこともあるんですねぇ。

--------------------------------------------------------------------------------------------
I was in Idaho for three days.

Dustin's mom was taking care of me over there, and we went to the Chinese buffet one day.
We ate, got bill, and then mom and I ate the fortune cookie.

Mom: "Oh! I don't have fortune in my cookie!"

I felt weird in mine. I thought it was folded or something, but....

I: "I have two fortunes!!"

We laughed. It was so funny!
I had never experienced such thing.
Of course I gave mom one of mine. I hope I'll get lucky from it since I got double :-)
[PR]
by hanamericana | 2007-03-01 06:17 | american life