人気ブログランキング | 話題のタグを見る

*hanamericafe*

hanamerica.exblog.jp
ブログトップ

Brandon Is Waiting For Me!!

あ、そう言えば!!

大ニュース。(私にとって)

私がこよなく愛するThe Killersが、日本ツアーを終えた後シアトルにまたやって来てくれることが発覚!!
しかも、今度はワンマン!! この前よりはるかに長く観れる!
サイトをチェックしたら、次の日の朝からファンのための先行予約開始だったので、
もちろん取りました! 限界ギリギリ4枚。

しばらく来てくれないだろうなって思ってたから、本当〜〜〜〜に嬉しい!!
こないだのムカツいた出来事のことも忘れさせてくれました。
ブランドンは私に会いたいんだきっと。(私は妄想癖があります・笑)

これでしばらくの間の楽しみが増えた。
ありがとうKillers!! 私はあなたたちのために頑張って勉強します!

------------------------------------------------------------------------------------------
There is a big news. (maybe only for me)

My super favorite band, The Killers are coming to Seattle again!
Aaaaaand, this is the one-man show!! which means, we can see them
much longer than the last time!

I checked their official site, and I knew they're gonna have more shows after coming back from Japan. I was soooo excited to see it, and I got four tickets on the next day. (there was the pre-ticket sale for fans)

I thought they won't come to Seattle for a while, so I'm super happy!!
That news made me forget about disgusting things.
Probably Brandon wants to see me. (I tend to have delusions...)

Anyway, now I know that I'm gonna have more treats in near future.
I can work hard looking forward to having them :) That's nice.
Thank you so much Killers, I'll study hard for you!!
Brandon Is Waiting For Me!!_c0000875_1604357.jpg

by hanamericana | 2005-02-07 16:01 | music/concert