人気ブログランキング | 話題のタグを見る

*hanamericafe*

hanamerica.exblog.jp
ブログトップ

My 24th Birthday!!

昨日は、ついにやって来てしまった、24歳の誕生日でした。

誕生日になった瞬間は、番長ことマミコにお酒をおごってもらい、ほろ酔い気分でした。
すごいおいしかったよ〜、ありがとう!!

本来ならば、誕生日には何も面倒くさいこと考えずに、 買い物行ったり、カフェ行ったりしてボーッとしたかったところ。
てか、そうする気満々でした。

・・・だけど、連休でだらけすぎて、宿題も掃除も終わらず・・・。
結局家と学校で過ごしてしまいました。
でも、心はリラックスできたかな。よき24歳の始まり?!

夜は、私の大好きなJapanese Restaurantの『KOZUE』へ。
彼にいきなり前日になって「明日夜までバイトだ」って言われた私は凹みまくってたんだけど,
結局彼が頑張って掛け合ってくれたおかげで、早く上がらせてもらえることに!やったぁ〜。
てなわけで、二人でご飯を食べに行きました。

ずっと食べたかったシーフードドリアと、お寿司(かーーーなりサービスしてもらっちゃった・・・)
My 24th Birthday!!_c0000875_7312485.jpg

もうこの時点で相当お腹いっぱいだったんだけど・・・

最後に、ずっと前から絶対に誕生日に食べるぞ!!って思ってたからオーダーしたこのデザート、
パンプキンチーズケーキアイスのミルフィーユ仕立て "C's midnight treat"。

それが登場したとき、本当にびっくり!!

電気が消えて、ハッピーバースデーの歌とともに、ろうそくが乗ったかなりのゴージャスバージョンのデザート
が出てきました!!! 感動!!!
My 24th Birthday!!_c0000875_732621.jpg



見た目もすごかった&かわいかったし、味ももちろん、おいしかったぁ〜〜〜。
本当、文字通りお腹が破裂するかってくらい食べました。 きれいに食べきれなくてごめんなさい・・・限界でした。
本当〜〜〜に、ありがとうございました!! 今まで生きてきた中で、豪華さナンバーワンのディナーだったかも。

生まれて初めて、好きな人と過ごせた誕生日。
ロマンチックな気分に浸れて、良かったです♪



・・・その後は、一杯・・・といきたいところだったけど、宿題が終わってなかったので家へ直帰。

まぁ、急に人間変われないってことで(笑)。いつまでもだらしないけど、ちょっとはマシになるように、
これから気合い入れて頑張ります!!
笑顔でいっぱいの、楽しい24歳になりますように・・・☆

今時間なくて返信できないけど、お誕生日おめでとうのメッセージを送ってくれた皆さん、
本当にどうもありがとう!!
私は幸せものです (:_:)

--------------------------------------------------------------------------------------------
My 24th birthday finally came!!

When I turned to 24, I was drinking with my friend Mamiko. She treated me so delicious drinks! (lyche one and coffee one... they were so good)
Thanks, Mamiko!!

I wanted to go shopping or cafe and relax, without thinking anything on my birthday...
But I was so lazy during thanksgiving day and after that, so I couldn't finish my homework and cleaning up my room.
So, I ended up staying at my room and school.
I relaxed anyway... so I guess it was a good start of my 24th year...?!

At night, I and my boyfriend went to my favorite Japanese restaurant, "KOZUE".
On the day before my birthday, he said he wouldn't be able to go with me, so I was so sad...
But he talked to the manager and he could get off earlier! Yeah!!
So we went to have dinner there.

I ordered Seafood Casseroll, which I always wanted to have, and Sushi.
(They gave us a looot of sushi! even though we didn't order that much)
I was so full to have those food then... but I wanted to have this dessert,
"C's midnight treat", which is a pumpkin cheese cake icecream with pie crusts.

Then, suddenly the room's lights were turned off, and they started singing "Happy Birthday"!!
And the dessert came to me with a lot of extra stuff and candles!!

It was sooooooooooo awesome!!!
I was so impressed.

Looked gorgerous, and tasted so delicious!
Thank you so much, chef!! and all the workers at KOZUE!

It was a wonderful night. So romantic!!
Thank you so much everybody, especially my baby boy Dustin... ;-)

I think my 24th will be wonderful and filled with a lot of smile :-)
I will work harder!
by hanamericana | 2005-11-29 06:52 | american life